Bad och bröllop

Hej svejs!

Här kommer ett par kort som jag pysslat med två kvällar. Kortet med badkillen höll jag på med alldeles för länge, usch vad trött jag blir på mig själv ibland när jag ska göra beställningskort i ett visst tema, jag blir alldeles för självkritisk och det bara låser sig för mig. Försöker tänka på att mottagaren säkert blir glad ändå, det är ju ändå hemmagjort ;o) Ikväll skulle jag göra bröllopskortet, vilket gick betydligt lättare, inget velande över pappersval, stämpelval. Det tog mindre än halva tiden att göra detta kortet och jag blev dubbelt så nöjd, märkligt att det kan vara så... Nåja, nog svamlat. Tack för titten och ha det bäst!

Kram Agneta


Stämplar från hÄnglar & stÄnglar. Text Studio classic och skinni mini. Papper Chatterbox. På tagsen i fickan ska avsändarna skriva sina namn.


Stämpel hÄnglar & stÄnglar. Text Harmony Cuttlebug. Svirvlar bakom primarosor är en die från Bosskut. Hjärtan cuttlebug. Papper Melissa Frances från Scrapateljen, vackra papper till bröllop. Ser lite mörka ut på detta fotot, så jag lägger in ett foto med blixt också här nedan (är som sagt usel fotograf...., men det får duga).




Kommentarer
Postat av: Lena

JÄTTEFINA kort!! //Lena

2009-03-12 @ 18:53:57
URL: http://vidulin.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Så snygga kort, precis som vanligt! :)

2009-03-12 @ 21:38:55
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Ramona Sjöström

helt underbara kort som vanligt, du är en inspirationskälla som jag använder mig ofta av, brukar vara inne o kolla när jag inte vet ruktigt vad jag ska göra...

Kram Ramona

2009-03-13 @ 08:43:45
Postat av: Malin (Maby)

Underbara kort och vilken fiffig vikning! Detta måste testas!

Kram

/Malin

2009-03-13 @ 21:37:35
Postat av: Eva J

Vilka otroligt fina kort. Hittade hit via hanglas blogg, vilken tur jag hade, du gör jättefina kort. Kommer nog att kika in här flera gånger.

Ha det bra /Eva

2009-03-16 @ 14:38:54
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-17 @ 13:07:59
Postat av: Lisa

Verkligen härliga kort!

Bara en speciell vikning på korten kan göra en hel del =)



Kramar Lisa!

2009-04-02 @ 22:45:21
URL: http://www.dinlivscoach.com
Postat av: Maggan

Inspirerande bröllopskort! Måste testa... :)

2009-05-12 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0