Scraphelg i Öjebyn

Hej!
Nu var det verkligen länge sen jag uppdaterade med nya kort, men här kommer i alla fall bilder på det jag gjorde på helgens roliga helg i Öjebyn som Northern light scrappers, Piteå, hade ordnat. En väldigt bra helg med lagom många butiker på plats och lagom många och bra utmaningar att vara med i. Jag har en hel del alster som jag ska uppdatera bloggen med här framöver. De flesta har nog gett upp min blogg pga att den uppdateras så sällan, men till er som hittar hit säger jag, tack för titten :o) PS: Någon fotograf är jag ju inte som ni kanske ser, kanske därför jag inte gör LO:s ;o)
/Agneta



En altrad plåtburk med de fantastiska papperen som Theresa (pysselgumman) designat, man kan bara inte misslyckas med dessa papper :o) Jag vann första pris i denna utmaning där det gällde att altra något och använda sig av band eller spets, metall, bokstäver, något stämplat och något i plast. Nedan burken från ovan, den runda stämpeln från Kortmakaren (Easer design), Martha Stewarts snöflingor som sticker fram under borden och gamla slitna knappar i plast som passade bra till den här stilen (tack Camilla).





Ett snabbt och enkelt kort som jag gjorde till en snabbutmaning. Hjärtat målat med crackle paint.



Ett kort som bara fick innehålla dekorationer från en Goodiebag som man fick. Jag vann första pris med detta kort :o) När jag kom hem så lade jag dock till lite dekoration (stämpel från sugar nellie) och nu ser det ut så här;





Gjorde även det här kortet, dock inte till någon utmaning, stämplen är från hÄnglar & stÄnglar.
Den enkla insidan med embossad stämpel från Vilda stämplar;





Ännu ett ganska enkelt kort till en utmaning där man skulle göra eget mönstrat papper. Jag har embossat en massa snöflingor från Kortmakaren (Easer design) med clear på vitt papper, sen har jag gått lös med distresser och efter det stämplat fler snöstjärnor med samma distressdyna (Weathered Wood). God Jul-stämpel från Inkido. Jag vann första pris med detta kort :o)



Till sist ett kort jag vann en skissutmaning med. Embossatg papper med Cuttlebugen och distressat, snöflingor i två lager med Pearl maker i mitten, stämplar från hÄnglar & stÄnglar målat med distresser på akvarellpapper.



Kommentarer
Postat av: Nora

Thanks for updating - it was worth the wait, especially for the Christmas cards. Love your colors ;)

Big hugs,

Nora

2010-10-11 @ 20:04:44
URL: http://nora-scrapworthy.blogspot.com/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis till vinsterna! Superfina alster som vanligt. :) Tänkte faktiskt senast igår att nu var det ett tag sen du uppdaterade. Kanske ska börja tänka på dig lite oftare. ;)

2010-10-11 @ 20:33:10
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Patricia/tiza67

Så underbat finfina kort du gör Darling!!!!

Kamen i massor Patzy

2010-10-12 @ 08:06:55
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Så mycket fint! Är inte alls förvånad över att du vann flera utmaningar!



Plåtburken är ju helt outstanding!

2010-10-16 @ 20:09:42
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Anna-Karin

Vad mycket fint du gjort. Alltid kul att se det du gjort.

2010-10-17 @ 19:04:49
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Vad mycket fint du gjort. Alltid kul att se det du gjort.

2010-10-17 @ 19:05:36
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: LillaMinne

välkommen tillbaka :-) jag har din blogg på bevakning och efter 6 mån tystnad så hoppade jag till idag när jag såg att du är på G igen. kul!!

2010-10-17 @ 20:47:01
Postat av: Erica

Jag tillhör en av dem som regelbundet tittar in i din blogg, och visst var det länge sedan du uppdaterade, men jag blir SÅÅÅ glad när du gör det!! detta eftersom du är en helt fantastisk kortmakare och "altrare" - upplägget på den ljuvliga asken är fantastiskt fin!! LOVE IT!



Ha det bra! Kram, Erica

2010-10-18 @ 17:48:11
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0