Scraphelg

Hejsan!

I helgen har vi utvärderad www.scrapeventet.se som vi hade första helgen i februari på folkparken. Vi hade ca 700 besökare under den helgen samt ungefär 90 personer som bokat pysselplats, med andra ord en riktigt lyckad helg :D Nu är det bara att se fram emot nästa års scrapevent och innan dess har vi Hantverksfestivalen i september också! Vi har inte bara utvärderat och planerat kommande evenemang, det blev även en pysselhelg förstås. Lägger in det jag har gjort i helgen samt det jag gjorde på scrapeventet. Ha det gott!

Kram Agneta



En liten väska i pysselgummans nya papper från Pion design. Fick tips om denna vikning på Scrapateljens inspirationsbord på scrapeventet, det var Theresa Lundström, Pysselgumman som gjort en mycket söt väska som jag nu också försökt mig på att göra :)


Första väskan, papper är Maja design, fjärilen Pysselgummans papper.


En liten låda i Maja design papper.


Baksidan


Grattiskort i Maja Design papper och vintagebild från Pysselgummans papper-


Ännu ett grattiskort med papper som på kortet ovan.


Kortet när det är stängt.


Kort i Pysselgummans papper. Det blir nog någon text på det här kortet sen, när jag vet vad jag ska ha det till.


Suddig insida, stämpel från Vilda stämplar-


Kort med distressruta och ett par Tim Holtz stämplar.


Gjorde denna väska till mig själv idag med Pysselgummans papper från Pion. Klippte ut fotot och satte fjärilsvingar bakom alá Pysselgumman :) Kanterna på väskan (som är i kartong) har jag målat med akrylfärg och sedan smutsat ned med distresser.


Väskans baksida.

Kommentarer
Postat av: carina B

Åhhh...... vad fina väskorna blev!!



KRAM

Carina

2011-02-27 @ 22:41:24
Postat av: Patricia/tiza67

Hej där vännen!!



Tack för en finfin helg i pysslets tecken!!

Åh, finfina alster har du gjort!! Väskan var helt underbart finfin allra som helst!!

2011-02-28 @ 11:14:25
URL: http://www.tiza67.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Så fina alster du har gjort! Vilken härlig pysselheg det blev o kul med så många besökare! :D kram

2011-02-28 @ 11:16:09
Postat av: Susanne

Vilka underbara väskor! Finns det några bra mallar att hitta på nätet på dem?? Verkligen jättefina.

2011-03-07 @ 22:30:18
URL: http://susannespysselblogg.blogspot.com
Postat av: ERICA

Underbara väskor!! allihopa!! undrar också om det finns någon mall till översta väskan på nätet? liftvarning......



Ha en fin dag/kväll! Kram, Erica

2011-03-10 @ 17:22:02
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0