Lite gammalt och lite nytt

Hittade lite gamla grejer som jag inte lagt in tidigare från i julas tex, julkort i maj passar väl bra ;) Några nyare alster finns också med. Tack för titten, ha en bra dag!


Kort i Maja design-papper till mitt kära gudbarn som föddes i januari.


Kort till en man som gärna spenderar sin tid i garaget med amerikanare :) Embossat alluminumfolie med cuttlebugen, kortets framsida är mindre än baksidan, så foliet sticker fram några cm.




Julkort med Pysselgummans papper, Pion design




Julkort med Pysselgummans fina julpapper samt den jättesöta hÄngeln.


Enkla och snabba julkort i Maja-papper med glad tomte från October stamps






Minneslåda som jag gjort till mitt gubarn Hugo.




Grattiskort på beställning med bildcollage. Kortet är större än vanligt, ca 20x20 cm
för att rymma collaget.


Dopkort till mitt gudbarn


Till sist lägger jag in bröllopskort som jag gjort till min jobbarkompis Malin som gifter sig idag, Grattis Malin!!
Hennes mamma har beställt detta kortet av mig i smyg och det har varit klart ganska länge ;) Papper från Maja design.


Brudpar från October stamps som jag har embossat.

Stämpel inuti från Scapa.
Insidan har en ficka för pengar.

Kommentarer
Postat av: MarikaL

Jättefina kort... som vanligt. ;0)

2011-05-21 @ 18:33:48
URL: http://tingelochtangel.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så fina kort, precis som vanligt! :) Så läckert embossa i folie. Supersnyggt!

2011-05-22 @ 15:30:21
Postat av: Tina

Så himla fint alltihop..

2011-05-23 @ 16:17:33
URL: http://tinaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jättefina kort! Tycker extra mycket om bröllopskortet!

2011-05-25 @ 10:37:16
URL: http://trollscrappis.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack Agneta! Jättefint kort!!

2011-06-03 @ 08:41:42
Postat av: Marlene

Kort å gott, Du gör jättefina kort!

2011-10-30 @ 14:10:17
Postat av: Johanna

Oj så många fina kort. Vad duktig du är som redan kommit igång med julkorten.



// Johanna

2011-11-01 @ 15:04:14
URL: http://www.johannisgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0