Frossat i hÄnglar & Maja design

Hej hej!

Så har då dagen kommit, dagen då jag gjort mina sista alster som designer för hÄnglar & stÄnglar. Det känns lite dystert trots att jag har valt att sluta helt själv, dystert för att det är en sån stor ära att få vara med i designteamet för dessa vackraste stämplar och för att det har varit så roligt och utvecklande att få vara med om detta. Jag väljer dock att sluta nu efter tre år som medlem i designteam (ett år på Scrappiz och två år med hÄnglar & stÄnglar), känner att jag vill ta ett steg tillbaka och pyssla på lite mer i det tysta. Jag kommer absolut inte att sluta med denna underbara hobby och stämplarna från hÄnglar & stÄnglar kommer att fortsätta vara mina absoluta favoritstämplar ;o) Mina fortsatta alster kommer jag att visa upp här i min blogg och på Scrappiz, så titta gärna in igen!

Som ni ser nedan så har jag frossat i mina papper från Maja design vänner, stämplarna kommer från hÄnglar & stÄnglar.  Ledsen för att jag är en usel fotograf, färgerna blir lite mörka....



Motivet målat med distresser på akvarellpapper. Textstämpel även den från hÄnglar & stÄnglar. Hjärtat stansat med Cuttlebug.


Kort efter mall som Camilla från Norge har gjort och den hittar du här: http://stampartic.blogspot.com/2008_11_01_archive.html
Textstämpel från Inkido. Hjärtat Cuttlebug. Motiv målat med distresser på akvarellpapper.


På varsin sida om brudparet, på det bruna papperet med turkosa prickar, tänkte jag att man kunde skriva brudparets namn med utstansade bokstäver i turkost kanske, men ingen jag känner ska gifta sig så det får vänta ;o)


Till sist en bild på hur kortet ser ut när det är stängt med bandet.


Jag har knåpat ihop en theburk till min kära vän Maria som ÄLSKAR the. Det här motivet från hÄnglar & stÄnglar har jag målat med mina nya Tombow-pennor på akvarellpapper, väldigt roliga att använda, måste bara ha lite fler färger.... Hur du målar med dessa pennor kan du se här: http://motivet.com/blog/?cat=7
Bokstäver stansade Magnolia cookie cutter.

Ovansidan med retroblommor i alla tre storlekar.

Tusen tack för titten och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kram Agneta


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Gott slut och ett Gott Nytt År!!!

Lycka till med ditt skapande, hoppas att du får lite lugnt skapande nu framöver nu när du kliver av dina DTuppdrag.

Du gör underbara saker!

Kram

2008-12-28 @ 19:27:16
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Åh, det kommer verkligen att bli tomt utan dig i hÄngalargänget! Du har alltid varit en av mina stora inspirationskällor och jag tittar ofta på dina gamla hÄnglarkort! Skönt att du tänker fortsätta pyssla för jag tänker fortsätta titta in här hos dig. Har nog varit ganska usel på att lämna spår efter mig nu i höst, men nu vet du att jag varit här och jag önskar dig ett riktigt gott nytt pysselår!!!

Lillemor

Postat av: Jenny J

Vad trist! Kommer verkligen att sakna dig i hÄnglagänget. Dina alster är så inspirerande. Tur att du kommer att ha din sida kvar så jag kan fortsätta besöka den.



Gott Nytt År!

2008-12-29 @ 16:17:51
Postat av: Kirsten

Hej Agneta



Trist at du slutter i hÂnglar DT - men jeg vil stadig nyde dine alster på din blog. Du har virkelig været en stor inspirationskilde og jeg vil fortsat nyde at følge med i din blog.



Godt nytår fra Kirsten

2008-12-30 @ 18:13:30
URL: http://kirstens-hobbyblog.blogspot.com
Postat av: Erica

Tråkigt att du slutar, men jag kommer naturligtvis att fortsätta läsa din blogg för du gör helt underbara alster! Dessa kort/alter är underbara som allt du gör.



Kram, Erica

2008-12-30 @ 18:29:46
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Lycka till med ditt nya skapande.

Jag kommer mer än gärna hit då jag kikar hit då och då. Du är mycket inspirerande.



Lycka till!

Kram

2009-01-04 @ 14:58:10
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

UNDeRBARA ALSTER av dig vännen!!

tråkigt att du inte ska fortsätta som DT hos hÄnglar men ibland måste man ta ett steg vidare..eller tillbaka.

Du finns ju fortfarande här på bloggen så jag är glad!

Du slutar ju inte pyssla som du skrev! lättad ;)

STOR KRAM till dig och god fortsättning på det nya året!

//Petra

2009-01-06 @ 00:42:23
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej!

Du har en award i min blogg.

2009-01-07 @ 20:01:57
URL: http://gronakulor.blogspot.com
Postat av: Christina

Jag har gett dig en award i min blogg

Hoppas denna kan spridas vidare till många.

Tack för att jag får chansen att titta in hos dig när jag

Känner för detta.

Kram Christina

2009-01-11 @ 16:32:20
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Christine

Tråkigt att se att du inte ska vara kvar i hÄnglar gänget, du är en sann inspirationskälla! Fortsätter även jag att komma hit till din blogg för att se allt nytt spännande du kommer att skapa!

Kram Christine

2009-01-12 @ 01:23:25
URL: http://christineslekstuga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0