Undrens tid är inte förbi

Tänkte chocka mig själv och ev någon stackare som fortfarande tittar in här med att lägga in lite kort och annat pysslat :) Det har varit cybercrop på www.scrappiz.se i påsk och jag har faktiskt deltagit i flera utmaningar plus gjort andra saker också :) Jag fick mina distressmarkers i början av veckan som självklart gett mig lite extra lust att färglägga stämpelmotiv. För er som undrar så blir det lika fint som med vanliga distresser, de fungerar ungefär som Tombow-pennorna, men med finare färger tycker jag. 

Börjar med ett påskägg som jag gjorde förra helgen, Glad påsk på er!

Kram Agneta


Påskäggets grund har jag gjort genom att använda decoupage-lack (matt), bitar av silkespapper som jag knölat till lite och när allt torkat har jag målat med vit akrylfärg och smutsat ned lite med distress walnut stain efteråt.














Tävling på cybercropen där man skulle göra ett julkort så här i påsktider :)



Kort efter skiss i cybercropen



Ännu ett kort efter skiss i cybercropen



Utmaning i cybercropen där man skulle göra egen bakgrund samt använda sig av spets. Stämpeln är alldeles ny och kommer från Lili of the valley (liksom pojken på kortet ovanför).









Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättevackra kort. Kram Katarina

2012-04-10 @ 09:11:41
URL: http://kattaskarameller.blogspot.com
Postat av: tina

Klart man kikar in ibland:-)



Va mycket fint du gjort!

Mvh tina

2012-04-10 @ 23:39:03
URL: http://tinaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

Verkligen superfina grejer du lagt upp!! Men jag saknar lite annat du också gjort, hoppas det kommer upp mer efter Örvikenträffen :) Kraaam! <3

2012-04-11 @ 20:02:10
URL: http://charmiscrappar.blogspot.se/
Postat av: Annelie Johansson

Mycket fina kort Du gjort!

Går det att beställa kort av dig?

Skall uppvakta en tjej som läst till sjuksköterska

och jag har hittat hos dig precis vad jag söker.

Hälsn. Annelie J

2012-04-23 @ 10:45:38
Postat av: Cathrin

Nu ska jag börja tro på under:-) Wow så underbara kort du gjort. Tack för titten/ Cathrin

2012-04-25 @ 20:52:15
URL: http://norrgardens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0