Lite nytt

Hej hej!

Jag har ju fått äran att vara med i designteamet för www.scrap-ateljen.se , min absoluta favoritaffär :) Det känns jätteskojigt förstås! Här är adressen till bloggen där vi med jämna mellanrum lägger in våra alster, välkommen dit : http://www.scrap-ateljen.se/wp/ 

Lägger in senaste tidens alster här nedan ;)




Papper från Maja design, bild från Pion design


Textstämpel från hÄnglar & stÄnglar



Papper från Maja design och foto från Pion design



Kista dekorerad med akrylfärg, distresser och Maja designpapper. Grattisstämpel från Gummiapan.






Bakgrundspapper tillverkat med mist och distresser. Ett monokramiskt kort i turkost.


Bröllopskort i Maja designpapper och stämpel från hÄnglar & stÄnglar


Sötaste ugglan från Gummiapan! Papper från Maja design


Fler ugglor från Gummiapan, de små har jag gjort bakgrundspapper av.


Morsdagskort av Pions papper Till Mor.

Till sist så har jag några kort som jag fotograferat med mobilden och det blev lite små bilder... men jag lägge rin dem i alla fall :) Alla papper är från Pion design och från Maja design.

         

Tack för titten!
Kram Agneta

Kommentarer
Postat av: tina

Åh vad mycket fint du gjort. Gillar de ljusa fina färgerna på de första

Kortet.

Och kistan är helt otroligt snygg!



Mvh Tina

2012-05-20 @ 23:16:09
URL: http://tinaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Tesa

Wow, vad mycket härliga alster.

Kram Tesa

2012-05-21 @ 00:17:25
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0